Hver dag er vi så heldige at få lov at fortælle historier og eksponere relevante budskaber til vores stadigt voksende publikum på tværs af Aalborg, Aarhus, Odense & København.
Nogle af dem har vi samlet her, så du kan få et indblik i hvad det er vi kan og hvordan vi arbejder med partner eksponering og integration.
Case: Circle K
Formål: Promotion af Circle K Kørekaffe
Målgruppe: M/K + 25 år, bosiddende i en af de 4 største byer med mange lokale Circle K stationer og har bil.
Midler: MBM Native Platforme: MigogAalborg, Web + facebook MigogAarhus, Web + facebook MigogOdense, Web + facebook MigogKbh, Web + facebook
Resultat: Antal artikel reads: 41.300 Organisk Reach, SoMe: 151.300
Case: Mofibo
Formål: Promotion af Mofibo App
Målgruppe: M/K + 22 år
Midler: MBM Native Platforme: MigogAalborg, Web + facebook MigogAarhus, Web + facebook MigogOdense, Web + facebook MigogKbh, Web + facebook
Resultat: Antal artikel reads: 46.400 Organisk reach, SoMe: 156.400
Case: Nemlig.com
Formål: Promotion af Nemlig.com
Målgruppe: M/K + 25 år, Børn i husstanden
Midler: MBM Native Platforme: MigogAalborg, Web + facebook MigogOdense, Web + facebook MigogKbh, Web + facebook
Resultat: Antal artikel reads: 45.300 Organisk reach, SoMe: 150.800
Case: Kims
Formål: Produktlancering af Kims krydderier
Målgruppe: M/K + 20 år
Midler: MBM Native Platforme: MigogAalborg, Web + facebook MigogAarhus, Web + facebook MigogOdense, Web + facebook MigogKbh, Web + facebook
Resultat: Antal artikel reads: 31.200 Organisk reach, SoMe: 160.150
Case: Espresso House
Formål: Promotion af Espresso House vinter produkter & kaffe abonnement
Målgruppe: M/K + 22 år, bosiddende i Aalborg og Aarhus