Cases Mad og drikke Kampagne i MigogAalborg MigogAarhus MigogOdense MigogKbh Formål:Promotion af sommer kampagne – Buffet. Målgruppe:Børnefamilier, bosiddende i Aalborg, Aarhus, Odense, København Midler:MBM Native premium Platforme:MigogAalborg, Web + facebookMigogAarhus, Web + facebookMigogOdense, Web + facebookMigogKbh, Web + facebook Resultat:Antal artikel reads: 19.089Organisk reach, Facebook: 458.961Antal interaktioner, Facebook: 22.460 Formål:Produktlancering af Kims krydderier.Målgruppe:M/K + 20 årMidler:MBM NativePlatforme:MigogAalborg, Web + facebookMigogAarhus, Web + facebookMigogOdense, Web + facebookMigogKbh, Web + facebookResultat:Antal artikel reads: 31.200Organisk reach, SoMe: 160.150 Formål:Promotion af Circle K Kørekaffe.Målgruppe:M/K + 25 år, bosiddende i en af de 4 største byer med mange lokale Circle K stationer og har bil.Midler:MBM NativePlatforme:MigogAalborg, Web + facebookMigogAarhus, Web + facebookMigogOdense, Web + facebookMigogKbh, Web + facebookResultat:Antal artikel reads: 41.300Organisk Reach, SoMe: 151.300 Formål:Promotion af Nemlig.com Målgruppe:M/K + 25 år, Børn i husstandenMidler:MBM NativePlatforme:MigogAalborg, Web + facebookMigogOdense, Web + facebookMigogKbh, Web + facebookResultat:Antal artikel reads: 45.300Organisk reach, SoMe: 150.800