Målgruppe: Børnefamilier, bosiddende i Aalborg, Aarhus, Odense, København
Midler: MBM Native premium
Platforme: MigogAalborg, Web + facebook MigogAarhus, Web + facebook MigogOdense, Web + facebook MigogKbh, Web + facebook
Resultat: Antal artikel reads: 19.089 Organisk reach, Facebook: 458.961 Antal interaktioner, Facebook: 22.460
Formål: Promotion af Spis til du revner kampagne
Målgruppe: Børnefamilier + 18
Midler: Web & Facebook
Platforme: MigogOdense
Resultat: Antal artikel reads: 13.983 Organisk reach, Facebook: 45.156 Antal interaktioner, Facebook: 7565
Formål: Produktlancering af Kims krydderier.
Målgruppe: M/K + 20 år
Midler: MBM Native
Platforme: MigogAalborg, Web + facebook MigogAarhus, Web + facebook MigogOdense, Web + facebook MigogKbh, Web + facebook
Resultat: Antal artikel reads: 31.200 Organisk reach, SoMe: 160.150
Formål: Promotion af catering produkter og nye koncepter
Målgruppe: Bosiddende i Odense
Midler: SoMe Smageriet har brugt Min By Medierne MigogKbh, MigogOdense og MigogAarhus og især vores sociale kanaler til promotion af deres mange forskellige catering produkter.
Platforme: MigogOdense, Web + facebook
Resultat: Et gns. organisk reach på 160.000 personer pr. kampagne.