MigogOdense Native

Dit budskab i vores miljø

ARTIKEL PÅ MIGOGODENSE.DK +
PROMOTION I MIGOGODENSES SOCIALE KANALER

Med MigogOdense Native får du en artikel om dit sted, koncept, nyhed eller kampagne.

Du bestemmer vinkel og vi distribuerer dit budskab i vores univers på forsiden og i relevant sektion på migogodense.dk sammen med promotion af jer og link til artikel i vores sociale kanaler.

Sådan rammer du både lokale Odense brugere og følgere på én gang.

MigogOdense Native er ideel til at gå i dybden med dit budskab. Her tager vi brugerne med ind bagved facaden og fortæller hvad i kan tilbyde og hvad de kan forvente ved et besøg hos jer.

Vores Native formater er også oplagte til at præsentere din kampagne i detaljer og med et mere eksklusivt look.

MigogOdense Native sikrer dit budskab et bredt reach på tværs af vores web & SoMe.

Muligheder

NATIVE PREMIUM

Vores Native Premium format er vores mest premium format. Her får du en artikel om dit brand, budskab eller kampagne på både vores web & promotion i vores sociale kanaler (facebook, Instagram eller begge).

Med Native Premium formatet rammer dit budskab således både vores brugere og følgere – dét sikrer dig et højt reach på dit budskab.

Native Premium udkommer på forsiden af migogodense.dk samt i valgt / relevant sektion, bliver det er i topflow i 5 dage, hvorefter den selvfølgelig forbliver søgebar. 

Boost dit indhold
Efter endt kampagne, kan du med fordel tage content og booste det i dine egne kanaler eller som paid. Det giver ekstra troværdighed, at vi som velanset 3. part har produceret det.

NATIVE SEKTION

Vores Native Sektion format er formatet til dig, som vil have dit budskab ud, lige der hvor målgruppen færdes. 

Med Native Sektion formatet producerer vi en artikel om dit brand, budskab eller event og pusher den i den sektion som er relevant for netop dette budskab.

Native Sektion er muligt i følgende sektioner:

  • Nyheder i Odense
  • Det sker i Odense
  • Mad i Byen
  • Musik & Kultur
  • Shopping
  • Bolig-Byrum
  • Newsroom

Case: Smageriet

Formål:
Promotion af Smageriets nye familie menu

Midler: MigogOdense Native
  • Artikel som går i dybden med information om og billeder af den nye menu. Hertil promotion af menuen til vores følgere, tilsat en konkurrence for at opnå mest mulig interaktion omkring budskabet og øge reach. 
Resultat
  • Antal artikel reads, web: 12.000
  • Organisk reach: 53.000

Case: Dinnerdays

Formål: 
Promotion af Dinnerdays mad festival i Odense
 
Midler: MigogOdense Native
  • Artikel om med præsentation af de restauranter som man kan vælge imellem.
  • Promotion af festival og fremhævede restauranter i MigogOdense facebook kanal.
 
Resultat
  • Antal artikel reads, web: 16.300
  • Organisk reach: 46.433
  • Antal interaktioner: 11.800

Case: Vi Elsker 90'erne

Formål: 
Promotion af årets Vi Elsker 90’erne i Odense.
 
Midler: MigogOdense Native
  • Artikel med præsentation af årets line-up og hvad gæsterne kan forvente på årets event.
  • Promotion af årets event i MigogOdense facebook kanal.
 
Resultat
  • Antal artikel reads, web: 15.900
  • Organisk reach: 51.600
  • Antal interaktioner: 13.400 
    2-cifret stigning i antal solgte billetter 

Priser og specifikationer

Vil du vide mere?

Følg linket til vores priser og specifikationer, hvor vi har samlet priser og informationer på alle vores formater ⬇️