Aarhus Mad og drikke Cases Kampagne i MigogAalborg MigogAarhus MigogOdense MigogKbh Formål:Promotion af Jysk Vinbar.Målgruppe:Midler:MBM NativePlatforme:MigogAarhus, Web + facebookResultat:Antal artikel reads: 11.433Facebook: Reach organisk 79.002Facebook: Interaktioner 15.368 Formål:Produktlancering af Kims krydderier.Målgruppe:M/K + 20 årMidler:MBM NativePlatforme:MigogAalborg, Web + facebookMigogAarhus, Web + facebookMigogOdense, Web + facebookMigogKbh, Web + facebookResultat:Antal artikel reads: 31.200Organisk reach, SoMe: 160.150 Formål:Promovering af åbning af Ny Normal CafeMålgruppe:Bosiddende i AarhusMidler:Native Platforme:MigogAarhus, Web + SoMeResultat:Antal artikel reads, web: 15.915Organisk reach, Facebook: 35.766Antal interaktioner, Facebook: 10.251 Formål:Promovering af Aarhus’ mest unikke øl-restaurantMålgruppe:Bosiddende i AarhusMidler:Native + FacebookPlatforme:MigogAarhus, Web + SoMeResultat:Antal artikel reads, web: 7.927 BIKS Formål:Promovering af ny Café i AarhusMålgruppe:Bosiddende i AarhusMidler:Native + FacebookPlatforme:MigogAarhus, Web + SoMeResultat:Antal artikel reads, web: 11.695 Formål:Promotion af EventMålgruppe:M/K + 20 årMidler:Artikel i Det sker i Aarhus sektionPlatforme:MigogAarhus, Web + facebookResultat:Antal artikel reads: 11.700 Formål:Promotion af sommer kampagne – Buffet. Målgruppe:Børnefamilier, bosiddende i Aalborg, Aarhus, Odense, København Midler:MBM Native premium Platforme:MigogAalborg, Web + facebookMigogAarhus, Web + facebookMigogOdense, Web + facebookMigogKbh, Web + facebook Resultat:Antal artikel reads: 19.089Organisk reach, Facebook: 458.961Antal interaktioner, Facebook: 22.460