København Mad og drikke Cases Kampagne i MigogAalborg MigogAarhus MigogOdense MigogKbh Formål:Promotion af madfestivalMålgruppe:Madglade kvinder og mænd i København og omegn Midler:– Native Premium– Display Premium – Display ROSPlatforme:MigogKbh webResultat:Artikel visninger: 14.364 Klik: 2.132 klikCTR: 0.65% Formål:Produktlancering af Kims krydderier.Målgruppe:M/K + 20 årMidler:MBM NativePlatforme:MigogAalborg, Web + facebookMigogAarhus, Web + facebookMigogOdense, Web + facebookMigogKbh, Web + facebookResultat:Antal artikel reads: 31.200Organisk reach, SoMe: 160.150 Formål:Promotion af kokkeskoleMålgruppe:Mad interesseret kvinder, mænd og børn i København og omegnMidler:Takeover forside Platforme:MigogKbhResultat:CTR på 4,6 % Formål:Promotion af koncept og udvalg af restauranterMålgruppe:Bosiddende i København og KbhMidler:ROS Platforme:MigogKbhResultat:CTR: 4,1% Formål:Promotion af sommer kampagne – Buffet. Målgruppe:Børnefamilier, bosiddende i Aalborg, Aarhus, Odense, København Midler:MBM Native premium Platforme:MigogAalborg, Web + facebookMigogAarhus, Web + facebookMigogOdense, Web + facebookMigogKbh, Web + facebook Resultat:Antal artikel reads: 19.089Organisk reach, Facebook: 458.961Antal interaktioner, Facebook: 22.460